به گزارش خودروکار - شرکت تجارت بینالمللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL)، بازوی اجرایی خدمات پس از فروش هیوندای شرکت کرمان موتور، اولین المپیاد مشاوران سرویس و کارشناسان پذیرش هیوندای این شرکت را برگزار کرد. مراسم اختتامیه با حضور مدیران نمایندگیهای مجاز و مشاوران سرویس و مدیران شرکت KTL، جمعه 26 مرداد ماه در محل هتل المپیک برگزار شد.
برگزاری این المپیاد بر اساس استانداردهای شرکت هیوندای و شرکت کرمان موتور با اجرای آزمون کتبی و عملی شبیهسازی شده در روزهای پنجشنبه 25 مرداد و جمعه 26 مرداد، انجام شد. مراسم اختتامیه این رویداد جمعه 26 مرداد در هتل المپیک تهران با اهدای تندیس، لوح تقدیر و جوایز به برگزیدگان به پایان رسید.
در برنامه مراسم اختتامیه، از منتخبین کمپین مسئولیت اجتماعی شرکت که سال گذشته مطرح شده بود، به نامهایKTL قهرمان، KTL هنرمند و KTL خلاق تقدیر شد. همچنین در این گردهمایی از نمایندگان برتر سال 1402 با اهدای تندیس و لوح سپاس، قدردانی شد.
مجید بخشایش، مدیر عامل شرکت تجارت بینالمللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL)، در این مراسم ضمن بررسی وضعیت موجود و اشاره به مسیر آینده شرکت، خبر داد: شرکت KTL برای واردات خودروهای هیوندای مدل جدید در سال جاری برنامهریزی کرده است.
مدیر عامل شرکت KTL در ادامه به تامین قطعات اصلی خودروهای هیوندای نسلهای قدیم تا نسل جدید طبق گذشته اشاره کرد و گفت: رسالت شرکت KTL تامین قطعات اصلی با کیفیت و ارائه گارانتی تعویض برای قطعات است. بنابراین مالکین خودروهای هیوندای نگرانی کمبود قطعات در کشور را نداشته باشند.